قطارهای هوشمند و بدون راننده همه در مورد اتومبیل های خودمختار صحبت می کنند و نمی دانند که آیا به زودی در جاده های ما زوزه می زنند. این اعتیاد به مواد مخدره من را شگفت زده می کند ، زیرا بسیاری از وسایل نقلیه دیگر سیستم های حمل و نقل سالها یا حتی چندین دهه است که بدون راننده حرکت می کنند. در محیط های صنعتی و بندرگاهها ، سیستم های حمل و نقل خودکار بیش از 60 سال است که فعالیت دارند. و بیشتر متروها بسیار خودکار هستند. این سیستم ها فقط توجه رسانه ای زیادی را به خود جلب نکرده اند ، شاید به این دلیل که چالش های اخلاقی و نظارتی کمتری نسبت به اتومبیل های خود مختار دارند.

 

 

تعیین اهداف برای قطارها

 

جای تعجب دارد که قطارهای خودگردان در حمل و نقل عمومی - تا آنجا که می توانم ببینم - تاکنون بندرت مورد بحث بوده است. اما این نیز تغییر می کند ، و اخیراً افزایش قابل توجهی در اتوماسیون در یک نمایشگاه بزرگ راه آهن اعلام شد. راه آهن فرانسه می خواهد طی پنج سال آینده پیشرفت های کلیدی در فن آوری داشته باشد تا قطارهای بدون راننده نمونه اولیه را به بهره برداری برساند. در استرالیا قطارهای باری از راه دور کنترل شده و تا حدی خودمختار برای چند ماه فعالیت دارند. همچنین در سوئیس ، راه آهن فدرال سوئیس (SBB) و Südostbahn AG (SOB) فناوری های اتوماسیون را بدون مسافر آزمایش کرده اند.

 

هنوز ارزیابی فواید اتومبیل های خودمختار دشوار است ، در حالی که مزایای راه حل های بدون راننده در راه آهن کاملاً مشخص است. و این فقط مربوط به هزینه هایی نیست که شما پس انداز می کنید. من بیشترین مزیت را در منظم بودن عملیات مشاهده می کنم - برای عملکرد و زمان بندی عملیات بسیار متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ، این قطارها می توانند بهتر کنترل شوند: به عنوان مثال ، تغییرات جدول زمانی با سرعت و اطمینان بیشتری قابل اجرا است.

 

نظم بیشتر به معنای بهبود دقت است. اگر عملیات روانتر اجرا شود ، تأخیرهای کمتری وجود دارد و در صورت بروز آنها می توان سریعتر برطرف شد.

 

هر تاخیر ضرر است

 

اگر زمان پول است ، پس هر تاخیر به معنای ضرر است. در واقع، یک مفهوم کلیدی در سیستم های حمل و نقل است ظرفیت زیرساخت به عنوان مثال چگونه بسیاری از وسایل نقلیه شما می توانید در یک واحد زمان حرکت می کند. در راه آهن ، تأخیرها و وقایع غیرمترقبه ظرفیت زیادی را مصرف می کنند. یکی از راه های افزایش ظرفیت ، ساختن پل ها ، تونل ها و خطوط ریلی بیشتر است. اما گران است با یک سیستم خودمختار می توانید ظرفیت را با انعطاف پذیری و ارزان تر افزایش دهید. و اگر قطارهای بیشتری با زمان بیشتری حرکت کنند ، مطمئناً همه از آن سود می برند - اقتصاد ، اپراتورهای قطار و مسافران.

 

تنظیم دقیق مورد نیاز است

 

بنابراین دلایل خوبی برای اتوماسیون قطار وجود دارد و چالش های باقیمانده نیز بیشتر فنی هستند. اجزای فردی قبلاً اثبات شده است. قطار می تواند با خیال راحت حرکت کند و متوقف شود حتی اگر هیچ راننده ای به طور فعال فرمان نرود. در حال حاضر اجرای قطار بدون راننده از طریق سیگنال هایی که به زیرساخت ها ارسال شده و در آنجا انجام می شود امکان پذیر است.

 

مشکل در تعامل پیچیده اجزای مختلف است. هنگامی که یک قطار در حال اجراست ، چندین سیستم فرعی نیاز به تعامل ، نظارت بر وضعیت مسیر ریلی ، موقعیت سایر قطارها و یکپارچگی بدنی قطار و تعیین فضای مورد نیاز برای ترمز ایمن دارند. اگر هیچ زیر سیستم نتواند وضعیت را به طور دقیق قضاوت کند ، عملکرد دفاعی ایفا می کند: قطار سپس کندتر یا متوقف می شود و عملکرد حمل و نقل کاهش می یابد. ETH در حال حاضر مشغول انجام پروژه های تحقیقاتی مختلف با راه آهن سوئیس برای دستیابی به سیستم های مدیریت ترافیک قابل اعتماد و کارآمد است. به عنوان مثال ، ما به دنبال بهینه سازی جریان از طریق تنگناها هستیم.

 

نه فقط یک رویا آرمانشهر

 

اخیراً چند نفر از شما با راننده قطار صحبت کرده اید؟ در واقع ، در صورت عدم وجود راننده در کابین ، مسافران به سختی متوجه می شوند. راه آهن سیستم به عنوان یک کل می شود منظم تر، و می شود وجود قطار در دسترس است. مردم می توانند به طور مستقیم با سیستم حمل و نقل ارتباط برقرار کنند و هر زمان که می خواستند به همان اندازه که می خواستند حرکت می کنند. آیا همه این حرفها خیلی آرمانشده است؟ فراموش نکنیم - در حال حاضر برخی وسایل نقلیه بدون اتومبیل بدون راننده وجود دارد که تعداد زیادی از مردم را در ابعاد غیر متعارف در سراسر جهان جابجا می کنند: ما آنها را آسانسور می نامیم.

 

 
writ راننده ,سیستم ,قطار ,قطارهای ,زمان ,وجود ,بدون راننده ,عنوان مثال ,وسایل نقلیه ,وجود دارد ,مورد نیاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما کوله پشتی های جدید آموزش زبان چینی تهران پاتوق | دانلود سریال کره ای | دوبله فارسی sho-sev کاایکس اس فلزیاب،کاایکس اس طلایاب،کاایکس اس گنج یاب تخفیف دونی